تاریخ انتشار : 1397/04/25

نوع تجارت و سیستم چاپ پارچه بسیار متفاوت از چاپهایی مثل چاپ بنر و فلکس و یا چاپ یووی و پوستر و غیره می باشد که بصورت موردی و یا مقطعی میباشند و ممکن است در برخی مواقع کم کار و بدون کار حتی باشند و تعطیلی موقتی هم آسیب سنگینی به چاپخانه وارد نمی کند ، با توجه به اینکه روند چاپ و تولید پارچه می بایست بدون وقفه باشد و همواره مواد مصرفی چاپ می بایست در دسترس چاپخانه ها باشد و در صورت نبود کاغذ و جوهر سابلیمینشن صدمات جبران ناپذیری به کارگاهها و چاپخانه های پارچه وارد می گردد و تمامی فرایند های پس از چاپ نیز متوقف می شود بطور مثال در یک کارگاه تولید شال و روسری در صورتی که دستگاه های چاپ کاغذ متوقف شوند در ادامه بخش کلندر چاپ کاغذ روی پارچه هم متوقف می شود و واحد های خیاطی و بسته بندی ، توضیع روسری و فروشگاه تک فروشی و ... نیز بیکار میگردند و لطمات بزرگی هم از لحاظ مالی و هم از نظر وجه کاری به واحد تولیدی وارد می شود که ممکن است به از دست دادن مشتری ها و حتی ورشکستی تدریجی واحد بیانجامد .


به همین دلیل در مجموعه فرانگ همواره سعی شده است که حتی با تمام مشکلات واردات و تحریم و نواسانت ارز و غیره همیشه موجودی انبارهای جوهر چاپ سابلیمیشن و رولهای کاغذ های چاپ سابلیمیشن برای ماه های آینده هم تامین شده باشد و هرگز همکاران و مشتریان عزیز نگرانی بابت کمبود و نبود مواد مصرفی نداشته باشند .


حتی در فرارنگ تامین مواد مصرفی از این هم فراتر رفته است و همیشه چندین نوع کاغذ و جوهر با کیفیت های مختلف و قیمتهای مختلف موجود باشد تا همکاران بسته به استراتژی کاری خود بتوانند مواد مصرفی مورد نظر خود را تهیه کنند به عنوان مثال ارزان ترین و با صرفه ترین جوهر سابلیمیشن ایران (High light) و همچنین باکیفیت ترین جوهر ایران (فارنهایت) که گران قیمت تر است ، در مجموعه فروش فرارنگ موجود است تا هم همکارانی که قصد تولید و چاپ پارچه و روسری و ... با قیمت پایین و تیراژ بالا را دارند و هم چاپخانه هایی که به دنبال با کیفیترین چاپ موجود در ایران هستند بتوانند جوهر متناسب با نیاز خود را از فرارنگ خریداری نمایند .


ضمنا" به جهت حمایت از مشتریان و همکاران فرارنگ همواره در هر شرایط بازار و نوسانات ارزی و ... فروش بصورت چکی و مدت دار به چاپخانه های که دستگاه های چاپ آنها از فرارنگ خریداری شده است ادامه داشته است و این فروش چکی با همان قیمت فروش نقدی می باشد و هیچ گونه تفاوت قیمتی با فروش نقدی ندارد .

حتی به جهت رعایت شرط انصاف در مواقع افزایش قیمت دلار ، قیمت فروش مصرفی که موجود می باشد و خرید قدیمی هست با نرخ دلار روز عرضه نمی گردد و با افزایش قیمت جزئی قیمت گذاری می شود تا به موجودی ها جدید برسد .

بخشی از موجودی یکی از انبارهای فرانگ که به جهت آسایش خاطر همکاران همیشه مملوع از مواد اولیه چاپ می باشد

>>> می توانید جهت آشنایی با جوهرهای سابلیمشن اینجارا ملاحظه کنید .

>>> می توانید جهت آشنایی با کاغذهای سابلیمشن اینجارا ملاحظه کنید .


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده