تاریخ انتشار : 1398/05/15

محموله جدید کاغذهای رول سابلیمیشن ساخت کشور کره با برند فارنهایت Fahrenheit تخلیه و فروش آن آغاز گردید .


این کاغذ دارای کیفیت بسیار بالا ( فول کتینگ ) و توانایی انتقال رنگ تا 95% به پارچه می باشد که ساخته شده با آخرین فناوری و تکنولوژی کاغذهای ترانسفر در دنیا می باشد و پر مصرفترین کاغذ چاپ در تولید شال و روسری و همچنین کالای خواب در ایران می باشد .این کاغذ به دلیل ضخامت بالا ( 40 و 55 گرم ) و اینکه کاغذ سابلیمیشن استاندارد است ، دارای خاصیت چسبندگی به پارچه می باشد و هیچ گونه مشکلی هنگام کار کردن با پرس حرارتی سطح تخت ندارد .


دلیل مشکل بسیاری از کسانی که با پرس عملیات انتقال رنگ روی پارچه را انجام می دهند استفاده از کاغذهای نازک و البته غیر استاندارد هست که متاسفانه این روزها به اسم کاغذ سابلیمیشن برخی شرکت ها عرضه میکنند ولی در واقع کاغذ عادی و بدون کوتینگ هست و علاوه بر مشکلات پرس مصرف رنگ هنگام چاپ را هم تا 40 در صد افزایش می دهد .


ضمنا عرض های مختلف آن از 90 تا 260 سانتیمتر موجود است که باعث می گردد با انتخاب عرض مورد نیاز هر کاربر متناسب با سایز پارچه چاپی ، هدر رفت کاغذ به حداقل برسد . از جمله مزایای دیگر این نوع کاغذ عرضه دائمی و موجودی همیشگی این کاغذ است که مشکل کمبود کاغذ برخی همکاران را در زمانهای پیک کاری ، حل می کند .


جهت اطلاع از مشخصات کاملتر این نوع کاغذ و همچنین قیمت و شرایط فروش اینجا را مطالعه نمایید .


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده