تاریخ انتشار : 1400/02/10

در پی گسترش خدمات و مشتری مداری از این پس تمامی مشتریان فرارنگ حتی بعد از دوره گارانتی و حتی همکارانی که دستگاه خود را از شرکت فرارنگ تهیه نکرده اند و دستگاه شرکت های دیگری را دارند می توانند از خدمات رایگان سرویس و تعمیرات شرکت فرارنگ در سراسر ایران استفاده کنند .


این تصمیم در ادامه سیاست های همیشگی شرکت که مبتنی بر ایجاد فضای بی دغدغه فکری و آسایش همکاران گرامی میباشد گرفته شده است تا سهم کوچکی باشد.در رونق کسب و کار همکاران زحمتکش و فعال فرارنگ و شامل تمامی درخواست های سرویس از تاریخ 1398/8/1 اجرا خواهد شد .


تمامی همکاران :  در صورت داشتن خرید میانگین به میزان مشخصی مواد مصرفی چاپ ار قبیل انواع جوهر و کاغذ و مدیاهای چاپ در طی خرید های سه ماه گذشته از تاریخ درخواست سرویس را داشته باشند می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه کارشناس و سرویس از خدمات تیم فنی پرقدرت فرارنگ که شامل 12 تکنسین مجرب و با تجربه که همگی دوره دیده می باشند استفاده کنند .


همچنین انبارهای شرکت مملو از قطعات اصلی و Original دستگاه های چاپ می باشد که نیاز به انتظار طولانی برای تهیه قطعه از خارج از ایران نیست .


برای آشنایی بیشتر با دپارتمان فنی و پشتیبان فرارنگ می توانید اینجا را مطالعه نمائید .


دستگاه های که شامل این خدمات خواهند شد به شرح زیر است :

1- دستگاه های چاپ سابلیمشن و چاپ مستقیم پارچه

2- دستگاه های چاپ بنر و فلکس سالونت

3- دستگاه های چاپ اکو سالونت

4- دستگاه های چاپ فلت بد و رول به رول یووی

5- دستگاه های چاپ مستقیم تی شرت و لباس


بدین صورت که این خدمات و تعمیرات در تهران و حومه بصورت کاملا رایگان حتی بدون هزینه ایاب و ذهاب می باشد و در سایر نقاط ایران فقط هزینه خرید بلیط رفت و آمد به عهده مالک دستگاه می باشد و هیچ گونه دستمزد و حق کارشناسی بابت خدمات دریافت نخواد شد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی تماس حاصل نمائید .


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده