تاریخ انتشار : 1397/03/30

در طی روزهای گذشته مدیر عامل کارخانجات ویت کالر Mr Leo Lee برای اولین بار در تاریخ تاسیس این کارخانه از کشور ایران و شرکت فرارنگ دیدن کردند .


شرکت Wit-Color یکی از قدیمی ترین کارخانجات تولید دستگاه چاپ در کشور چین می باشد و بزرگترین کارخانه تولید دستگاه های چاپ بنر و چاپ عریض در کشور چین می باشد که تقریبا به تمامی دنیا محصولات تولید این کارخانه صادر می گردد و در ایران نیز از سال 1388 شرکت فرارنگ تبلیغ تنها نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این کارخانه می باشد.


کارخانه ویت کالر حتی بدنه و قطعات الکترونیکی اکثرا شرکت های دیگر چینی راهم با برند شرکت های متقاضی تولید می نماید .


در حال حاضر دستگاه های تولیدی این کارخانه شامل موارد زیر می باشد :

✔ دستگاه های چاپ بنر و فلکس صنعتی

✔ دستگاه های چاپ یووی فلت بد و یووی رول به رول عرض 3 متر و 5 متر

✔ دستگاه های چاپ مستقیم پارچه و چاپ سابلیمیشن پارچه

✔ دستگاه های چاپ مستقیم تی شرت

✔ دستگاه های چاپ اکوسالونت


جهت آشنایی بیشتر با این کارخانه میتوانید از سایت کارخانه دیدن نمائید www.Wit-Color.com


در این سفر آقای لی که به عنوان تصمیم گیرنده نهایی این کارخانه در راس امور میباشند از امکانات و مشتریان ، انبار و بخشهای خدمات پس از فروش شرکت فرارنگ دیدن کردند و ضمنا جهت اطلاع از وضعیت بازار ایران تمام 4 روز نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران را در غرفه شرکت فرارنگ حضور داشتند .


نکته جالب این نمایشگاه استقبال بی نظیر و فروش تعداد زیادی از دستگاه های چاپ فلت بد این شرکت در این نمایشگاه بود که با توجه به قیمت اندکی بالاتر از بعضی دستگاه های بی کیفیت موجود در بازار ، خوشبختانه با آگاهی کامل خریداران از کیفیت دستگاه های ویت کالر، فروش بسیار خوبی داشت .


طی این بازدید ایشان ضمن ابراز رضایت کامل از شرکت فرارنگ به عنوان نماینده انحصاری ویت کالر در ایران و ابراز خوشنودی از انتخاب شریک تجاری قدرتمندی در ایران ( از سال 1388 تا کنون ) قرارداد نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ایران را به مدت 3 سال دیگر با مدیریت شرکت فرارنگ تبلیغ امضاء نمودند . در ضمن دو نکته بسیار مهم در صحبت های ایشان وجود داشت که باعث افتخار گروه فرانگ شد :


1- سال گذشته میلادی (2016) نیز همچون سال 2015 شرکت فرارنگ تبلیغ در سطح خاور میانه به عنوان بهترین و فعالترین نماینده کارخانه ویت کالر انتخاب شد و همچنان سه سال متوالی است که کشور عربستان را در رتبه دوم نگه داشته است .

2- پس از کشورهای هندوستان ، کانادا و برزیل از نظر تعداد دستگاه نصب شده ایران رتبه چهارم فروش دستگاه های ویت کالر را داشته است و با توجه به رکود سال های اخیر بازار ایران ، همچنین با در نظر گرفتن تعداد جمعیت این کشورها به نسبت ایران ، این رتبه بسیار ارزشمند می باشد .


در پایان آقای لی ضمن ابراز رضایت 100% از مجموعه فرارنگ و خدمات پس از فروش شرکت ، در راستای کمک به گسترش بیشتر فروش محصولات این کارخانه در ایران با قائل شدن تخفیفات و خدمات ویژه برای نماینده خود در ایران ، تهران را به قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی دبی ترک کرد .


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده