تاریخ انتشار : 1398/08/23

نصب خط کامل چاپ پرده و پارچه در سایت بزرگترین تولید کننده و توضیع کننده پرده های زبرا و پرده چاپی در ایران واقع در تبریز


این خط تولید شامل دستگاه صنعتی 4 هد چاپ کاغذ سابلیمیشن مدل T-Plus F32 عرض 320 و دستگاه کلندر صنعتی عرض 320 دیفرو ترکیه می باشد که توانایی چاپ انواع پرده های حریر ، پرده های تصویری ، پرده ریسه چاپی ، پرده زبرا ، پرده های شید سان ، پرده های پانچی ، پرده های مخمل و هازان و .... تا عرض 320 و طول نا محدود را داراست .


همچنین با این سیستم می توان انواع کالای خواب شامل روتختی های یک نفره و دو نفره چاپی را نیز تولید کرد که در ست کردن دکوراسیون منزل می تواند بسیار مفید باشد .


در این سیستم چاپ (ترانسفر سابلیمیشن) ابتدا طرح مورد نظر توسط پرینتر پرقدرت T-Plus با بالاترین کیفیت ممکن در دنیا ، روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می شود و سپس کاغذ چاپ شده به همراه پارچه سفید روی کلندر حرارتی نصب می شود و با حرارت و فشار رنگ روی پارچه منتقل (ترانسفر حرارتی تصعیدی) میشود و این پارچه می تواند در ساخت پرده و روتختی و حتی البسه و فرش ماشینی استفاده گردد . سرعت خروجی کلندر صنعتی دیفرو می تواند تا ساعتی 600 متر طول باشد که در نوع خود در ایران بی نظیر است . ضمنا این کلندر به دلیل دارا بودن میز و کانوایر متحرک میتواند علاوه بر پارچه رول و طاقه ای ، به صورت تکه ای هم پارچه چاپ و تولید کند .


فیلم تولید پرده چاپی عرض 320 در تبریز 

فرارنگ تبلیغ ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش جدیدترین کلندر صنعتی مارک دیفرو ترکیه (Diferro) در ایران می باشد که این دستگاه ها را با گارانتی و خدمات 10 ساله ، همپنین نصب و آموزش رایگان در سراسر ایران ارائه می دهد .


جهت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره فرارنگ در امور چاپ پارچه ، می توانید با دفتر مرکزی تماس بگیرید .


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده