تاریخ انتشار : 1398/05/10

تجهیز مجموعه فرارنگ به آخرین نسخه سخت افزار و نرم افزار I1 Pro2 .


این نسخه منحصر به فرد در ایران می باشد و آخرین ورژن این مجموعه با پکیج کامل سخت افزاری و نرم افزاری می باشد که به قیمت بسیار بالایی توسط مجموعه فرارنگ خریداری و وارد شده است .

کار اصلی پکیج آی وان در واقع ساخت پروفایل های رنگ مربوط به نرم افزارهای ریپ دستگاه های چاپ عریض فضای باز ( دستگاه های چاپ بنر و فلکس ، چاپگرهای فلت بد یووی ، دستگاه های چاپ کاغذ سابلیمیشن و ایندور ، دستگاه های چاپ مستقیم پارچه و ... ) می باشد که با اسکن دقیق جنس مورد چاپ و مانیتور و شناسایی نوع جوهر مورد استفاده و نوع دستگاه و مشخصات آن و همه عوامل دخیل در چاپ برای هر دستگاههی تنظیمات و یا پروفایل های منحصر به فردی ارائه می دهد که علاوه بر کاهش مصرف جوهر چاپی بی نظیر و با کیفیت بسیار بالاتر از حالت عادی چاپ بدون پروفایل ارائه می دهد .


بخصوص در رنگهای طلایی و نقره ای و خاکستری و رنگهای خاص پروفایل صحیح تفاوت زیادی در کیفیت خروجی چاپ ایجاد میکند . در برخی مواقع این تفاوت حتی تا 50 درصد در کیفیت چاپ مشهود می باشد .

>>> جهت آشنایی بیشتر در مورد ریپ و نرم افزارهای ریپ می توانید این مطلب را مطالعه نمائید .

تا کنون تمامی دستگاه های ارائه شده از طرف شرکت فرارنگ به دلیل دارا بودن استانداردهای جهانی پروفایل های استاندارد خود را داشته اند ، ولی پس از این با اتکا به توانایی های این مجموعه بی نظیر در ایران ( نسخه PRO 2 2020 پکیج کامل سخت افزار و نرم افزاری ) هم می توان بسته به شرایط ایران و نوع چاپ و رنگ و پروفایل های حرفه ای تری به مشتریان فرارنگ ارائه کرد ( که تا کنون از پروفایلهای استاندارد کارخانه استفاده می کردند ) و هم اینکه آن دسته همکارانی که دستگاه های غیر از دستگاه های شرکت فرارنگ را دارند که اغلب همیشه با مشکل رنگ مواجه هستند در صورتی که از جوهر های استاندارد ارائه شده توسط فرارنگ استفاده کنند از خدمات ساخت رایگان پروفایل اختصاصی دستگاه خود ، توسط کارشناسان فرانگ بهره مند خواهند شد .

فیلمی که زیر این مطلب نشان داده شده ، شما در شروع فیلم می توانید ببینید که در سمت راست ( نمونه در دست تکنسین ) نمونه ای چاپ شده که بدون استفاده از پروفایل حرفه ای بود و چاپ در حال انجام با پروفایل است ، کاملا مشخص می باشد تفاوت رنگ ها و زیبایی رنگ طلایی در نمونه چاپ شده با پروفایل و جوهر استاندارد .

دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده